top of page

Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

 

 

Opće informacije o prodavatelju

 

Tvrtka: SUPER LIGA d.o.o.

Adresa: Jelekovići 11e, Zagreb

OIB: 78601878659

Upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, MB:02055708

Porezni broj: HR78601878659

 Adresa elektroničke pošte: hqfood.naglic@gmail.com

Telefonski broj:01 4844733

Direktor:Gordana Naglić

Član društva :Dragutin Naglić

 

Super Liga d.o.o.. (dalje u tekstu označen kao Super Liga (hqfood) ili prodavatelj) putem mrežne stranice hqfood.hr nudi posjetiteljima mogućnost kupnje proizvoda koji su dostupni, odnosno raspoloživi na navedenoj stranici. Također, Super Liga  nudi posjetiteljima informacije o proizvodima, promocijama i novostima na mrežnoj stranici, opće informacije te zanimljive grafičke i video sadržaje. Korištenjem ponuđenog sadržaja prihvaćate Opće uvjete poslovanja.

Super Liga  zadržava pravo na izmjenu i dopunu Općih uvjeta poslovanja bez prethodne najave. Važeći opći uvjeti poslovanja dostupni su na mrežnoj stranici

 

Osnovni pojmovi

Korisnik je svaka osoba koja posjeti ili pretražuje mrežne stranice hqfood.hr i proizvode u mrežnoj trgovini. Korisnik pristaje koristiti mrežne stranice hqfood.hr  u skladu s Općim uvjetima poslovanja.

Registrirani korisnik je svaka osoba koja je izradila korisnički profil na mrežnim stranicama hqfood.hr. 

Kupac je svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila unos svojih podataka te kupila proizvod ili uslugu.

Webshop / eCommerce se odnosi na pojam mrežna (Internet) trgovina na mrežnim stranicama hqfood.hr

Košarica (cart) je pojam za virtualno mjesto gdje se spremaju proizvodi koje je Korisnik odabrao za kupnju. Košarica sadrži pregled svih proizvoda koje je Korisnik odabrao te njihovu količinu, kako bi Korisnik mogao naručiti proizvode. Unutar Košarice moguće je odabrati dostavu na adresu ili osobno preuzimanje u prodajnom centru (Click & Collect) te dobiti informacije o cijeni dostave.

Blagajna (checkout) je pojam za virtualno mjesto na Webshopu gdje se obavlja plaćanje proizvoda.

 

 Obveze prodavatelja

Super Liga (hqfood) odgovara za materijalne nedostatke proizvoda i za usklađenost digitalnog sadržaja i digitalnih usluga s ugovorom u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima i drugim propisima.

Zabranjena je prodaja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina, a Kupac je dužan osigurati da punoljetna osoba preuzme narudžbu i na zahtjev dostavljača / prodavača predoči dokument kojim dokazuje punoljetnost. Ako Kupac, odnosno osoba koja preuzima narudžbu ne dokaže dobrovoljno punoljetnost,  Super Liga (hqfood) je dužan uskratiti predaju narudžbe.

 Super Liga (hqfood) putem Webshopa obavještava Korisnike o ispravama koje je proizvođač priredio radi lakše i sigurnije uporabe proizvoda, kao što su komercijalno jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje, upute za uporabu, popis ovlaštenih servisa, upozorenje o mogućoj opasnosti pri uporabi. 

 

 

Ugovor o kupoprodaji

Narudžba proizvoda

Kupac može kupovati proizvode kao gost na Webshopu ili kao Registrirani korisnik. Registracija, odnosno izrada korisničkog profila omogućuje kupcu spremanje i praćenje svojih narudžbi. Također, registracija omogućava brži prolazak kroz zaključivanje kupnje putem Blagajne. Kupac koji proizvode kupuje kao gost nema mogućnost praćenja povijesti svojih narudžbi. 

Proizvode koje Korisnik korisnik želi kupiti u Webshopu dodaje u Košaricu.

Korisnik ima mogućnost u svakom trenutku pregledati odabrane proizvode klikom na “Idi na košaricu”, gdje Korisnik može ukloniti proizvode iz Košarice, ažurirati količine i unijeti promocijski kod ako ga ima.

Proizvodi koji su dodani u Košaricu nisu rezervirani sve dok Super Liga (hqfood kupcu, elektroničkom porukom, ne potvrdi da su proizvodi spremni za preuzimanje ili isporuku.

Potvrda odabira proizvoda dodanih u košaricu obavlja se klikom na „Idi na plaćanje“ kako bi se završio proces narudžbe. 

U sljedećem koraku se odabire način isporuke ili preuzimanja odabranih proizvoda te način plaćanja. Ako Korisnik želi R1 račun potrebno je označiti polje naznačeno za izdavanje R1 računa kako bi se ponudila opcija unosa podataka za R1 račun.

Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće.

Klikom na gumb „Završi narudžbu“ zaključuje se narudžba koja predstavlja namjeru kupnje i neopoziva je.

Nakon zaprimanja narudžbe  Super Liga (hqfood )će obavijestiti Kupca elektroničkom porukom o zaprimanju narudžbe.

Važno:
Ako Kupac primijeti da je prilikom naručivanja unio pogrešne podatke ili ne vidi unesene R1 podatke za račun potrebno je odmah kontaktirati službu za korisnike (na adresu elektroničke pošte hqfood,naglic@gmail.com) i javiti ispravne podatke prije zaprimanja elektroničke poruke da je roba spremna za preuzimanje jer će u protivnom sve dodatne troškove manipulacije naručenim proizvodima snositi Kupac.

Cijena 
Cijene proizvoda i usluga u Webshopu izražene su u valuti Republike Hrvatske s uključenim PDV-om i vrijede isključivo u trenutku kupnje putem Webshopa. Cijena je utvrđena za svaki pojedini proizvod i prikazana je uz opis svakog pojedinog proizvoda.

Webshop je zaseban kanal prodaje i cijene ne moraju biti istovjetne s cijenama drugih kanala prodaje (prodajni centri i dr.).

 Super Liga (hqfood ima pravo promjene cijena proizvoda ili usluga na Webshopu bez prethodne najave. 

Proizvodi bez istaknute cijene sa opcijom "obavijesti me" su proizvodi koje nije moguće kupiti. Odabirom opcije "obavijesti me" Korisniku se nudi mogućnost unosa adrese elektroničke pošte u svrhu primitka obavijesti kada proizvod bude dostupan za kupnju putem Webshopa. 
Proizvode sa istaknutom cijenom sa opcijom "obavijesti me" moguće je kupiti isključivo u prodajnom centru u kojemu je proizvod dostupan. Proizvod nije moguće kupiti niti posredstvom Webshopa koristeći uslugu "Click & Collect".  Odabirom opcije "obavijesti me" Korisniku se nudi mogućnost unosa adrese elektroničke pošte u svrhu primitka obavijesti kada proizvod bude dostupan za kupnju putem Webshopa.


Sklapanje i trajanje ugovora o kupoprodaji 

Ugovor o kupoprodaji između  i Kupca sklopljen je u trenutku kada Super Liga (hqfood  Kupcu pošalje elektroničku poruku da su proizvodi spremni za preuzimanje.

Registriranim korisnicima uvijek su dostupni sveobuhvatni podaci o statusu i sadržaju narudžbe na njihovom korisničkom profilu.

Kod preuzimanja proizvoda  Super Liga (hqfood prodajnom centru, račun za kupljene proizvode Kupac će dobiti prilikom preuzimanja proizvoda, a kod dostave na kućnu adresu, račun će biti dostavljen s pošiljkom. Super Liga (hqfood račun šalje i elektroničkom porukom.

Ugovor koji Kupac sklapa s  Super Liga (hqfood je jednokratan ugovor o kupoprodaji koji je ispunjen isporukom robe i plaćanjem cijene, osim u slučaju raskida ugovora. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora o kupoprodaji između  Super Liga (hqfood i Kupca.
 

 

 Načini plaćanja

Pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja)

Narudžbe Kupca s odabranom opcijom dostave na adresu moguće je platiti prilikom preuzimanja narudžbe dostavnoj službi i isključivo gotovinom.

Plaćanje gotovinom je moguće jedino ako je Kupac u procesu zaključivanja narudžbe u Webshopu kao način plaćanja odabrao opciju „Plaćanje pouzećem pri preuzimanju narudžbe“.
Maksimalni iznos plaćanja puzećem je 1.000 € za fizičke osobe, a za R1 kupce maksimalan iznos plaćanja pouzećem pri preuzimanju narudžbe 600,00 €

Savjetuje se da Kupac pripremi točan iznos vrijednosti narudžbe.

Uplata po ponudi (uplata kupca na  Super Liga žiroračun)

Odabirom „Plaćanje po ponudi“ kao načina plaćanja Kupac će dobiti potvrdu narudžbe s podacima za plaćanje narudžbe. Potvrda narudžbe sadržava i podatke koje možete skenirati mobitelom putem e-banking mobilne aplikacije (tzv. digitalnim bankarstvom).

Narudžba za koju je odabran način plaćanja „Plaćanje po ponudi“ vrijedi 3 dana od dana kreiranja narudžbe. Ako Kupac ne uplati iznos kupoprodajne cijene u roku od 3 dana od dana kreiranja narudžbe, istekom 3 dana ponuda više ne obvezuje prodavatelja.

Nakon obavljene uplate potrebno je 1-2 radna dana (ponedjeljak-petak) kako bi uplata bila vidljiva na žiroračunu Super Liga  nakon čega će narudžba biti zapakirana i spremna za osobno preuzimanje ili isporuku.

Plaćanja kreditnim i debitnim karticama

Jednokratno plaćanje u Webshopu moguće je većinom kreditnih i debitnih kartica dok je kupovina na rate  nije moguća putem sljedećih debitnih i kreditnih kartica:

PBZ
MAESTRO, Mastercard, Visa jednokratno
Visa Premium jednokratno,  

ERSTE
Mastercard, Visa jednokratno
DINERS jednokratno

ZAGREBAČKA BANKA
Mastercard, Visa jednokratno
 

Proces plaćanja zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima zaštite kartičnog plaćanja koji uključuju provjeru autentičnosti vlasnika kartice tokenom odnosno 3D secure kodom koji izdaje banka izdavatelj kartice. Za pitanja oko 3D secure provjere autentičnosti kontaktirajte banku koja Vam je izdala karticu. 

Usluga kartičnog plaćanja i nužne obrade podataka o vlasniku kartice odvija se putem internetskog servisa za kartična plaćanja društva t-com  dd

Prilikom kartičnog plaćanja račun korisnika se tereti odmah, bez odgode (Visa, Maestro, Mastercard, Visa Premium, Diners). 

Korištenje potrošačkih kredita kao načina plaćanja na Webshopu nije moguće.

 

 

 

Dostava

Za narudžbe putem Webshopa mogući su sljedeći načini isporuke (dostave) proizvoda:
•    dostava na adresu Kupca;
•    preuzimanje proizvoda u odabranom Super liga skladištu -  .

Ako Kupac odbije primiti narudžbu bez obrazloženja  Super liga ima pravo umanjiti povrat uplaćenog iznosa za iznos izravnih troškova isporuke i povrata naručenih proizvoda. 

Dostava na adresu

Narudžbe Kupaca se dostavljaju putem kurirske službe na području Republike Hrvatske.

 

 

 

 

Dostava nije moguća u sljedeća mjesta:

poštanski brojevi: 21225 Drvenik Mali, 21225 Drvenik Veliki, 21450 Palmižana, 22232 Zlarin, 22233 Prvić Luka, 22234 Prvić Šepurine, 22235 Kaprije, 22236 Žirje, 22243 Kornati, 23281 Luka, 23281 Sali, 23281 Zaglav, 23281 Žman, 23282 Luka, 23282 Žman, 23283 Rava, 23284 Mali Iž, 23284 Veli Iž, 23285 Brbinj, 23285 Savar, 23286 Božava, 23286 Dragove, 23286 Zverinac, 23287 Brbinj, 23287 Polje, 23287 Savar, 23287 Soline, 23287 Veli Rat, 23287 Verunić, 23291 Rivanj, 23291 Sestrunj, 23291 Zverinac, 23292 Brgulje, 23292 Molat, 23292 Zapuntel, 23293 Ist, 23294 Premuda, 23295 Silba, 23296 Olib, 51552 Ilovik, 51561 Susak, 51562 Unije

Uobičajeni rok isporuke je od 2 do 10 radnih dana od dana kada je Kupac primio elektroničku poruku s potvrdom da su proizvodi dostupni i spremni za isporuku. Prethodno navedeni rokovi isporuke ne primjenjuju se za robu po narudžbi Kupca za koju su rokovi isporuke posebno naznačeni. 

*rokovi isporuke mogu biti dulji od navedenih uobičajenih što ovisi o promocijama i opterećenosti dostavne službe. Izmjena prvotnog termina isporuke može produljiti rok isporuke na dodatnih 2 do 10 radnih dana ovisno o prvom slobodnom terminu dostavne službe

Radni dani ne obuhvaćaju subote, nedjelje i praznike. Dostava se obavlja radnim danom od 8 do 16 h.Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već do ulaza u stambenu zgradu. 
Za otoke: 22243 Kornati, 23281 Sali, 23281 Zaglav, 23282 Luka, 23282 Žman, 23283 Rava, 23284 Mali Iž, 23284 Veli Iž, 23285 Brbinj, 23285 Savar, 23286 Božava, 23286 Dragove, 23286 Zverinac, 23287 Polje, 23287 Soline, 23287 Veli Rat, 23287 Verunić, 23291 Rivanj, 23291 Sestrunj, 23292 Brgulje, 23292 Molat 23292 Zapuntel, 23293 Ist, 23294 Premuda, 23295 Silba, 23296 Olib, 51552 Ilovik, 51561 Susak, 51562 Unije, proizvodi se dostavljaju u trajektnu luku. 

Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan i prohodan jer se u suprotnom dostava obavlja do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

Uvođenjem sustava kontrole pristupa vozila za gradove Dubrovnik, Rovinj – Rovigno I dr. (centar, u stari grad, unutar gradskih zidina, uži dio grada) s ciljem očuvanja povijesne jezgre, donesena je posebna Odluka o pravilima prometovanja I zabrana prometovanja istima. Dostavne službe moraju postupati po nalogu gradskih vlasti, te dostavu izvršiti isključivo do prve prepreke (prometni znak, rampa i sl.).
Cijena dostave za svaku narudžbu vidljiva je prilikom plaćanja na Blagajni, a naplaćuje se na osnovi lokacije isporuke i bruto težine naručenih proizvoda. 

Cijena dostave za svaku narudžbu vidljiva je prilikom plaćanja na Blagajni, a naplaćuje se na osnovi lokacije isporuke i bruto težine naručenih proizvoda.

Prilikom dostave, uz dostavljene proizvode, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (komercijalno jamstvo, upute za korištenje proizvoda, tehničke podatke, izjavu o sukladnosti i svu ostalu potrebnu dokumentaciju), račun te potvrdu o primitku pošiljke koju Kupac potpisuje ako ne postoji razlog za reklamaciju.
Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je pregledom pošiljke pri preuzimanju utvrdio kako su preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja i da su isporučeni u naručenoj količini. U slučaju da neki od naručenih proizvoda nije u pošiljci ili ukoliko neki od artikala ima bilo kakvih vanjskih oštećenja, Kupac je dužan uz pomoć dostavljača na potvrdi o primitku pošiljke navesti uočena oštećenja i nedostatke jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo robu u naručenoj količini i bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja.

Nakon izvršene kupnje Superliga  isporučuje Kupcu na adresu elektroničke pošte koju je Kupac naveo prilikom kupnje ili u slučaju Registriranog korisnika na adresu elektroničke pošte korisničkog profila: Izjavu o komercijalnom jamstvu i račun za kupljenu robu. 
Izjava o komercijalnom jamstvu se dostavlja u digitalnom obliku kojeg nije moguće mijenjati, a koji omogućuje nepromijenjeno reproduciranje pohranjenih informacija.
 

 

 

 

Preuzimanje proizvoda u odabranom Superliga skladištu   –  

Click & Collect je usluga naručivanja i plaćanja narudžbe putem Webshopa s preuzimanjem narudžbe u odabranom  Superliga skladištu uz uvjet dostupnosti proizvoda u odabranom  Superliga skladištu prodajnom centru u trenutku zaključivanja narudžbe.

Narudžbe koje se preuzimaju u odabranom  Superliga skladištu moguće je platiti isključivo unaprijed, putem debitnih/kreditnih kartica/  ili uplatom na žiroračun  Superliga d.o.o.. 
*Neki artikli imaju ograničene opcije plaćanja. Dostupne opcije plaćanja za željene artikle možeš vidjeti u košarici prilikom kupovine.

Narudžbe Kupca s odabranom uslugom preuzimanja proizvoda u odabranom  Superliga d.o.o. skladištu   -   bit će obrađene u razdoblju od ponedjeljka do petka. Uobičajeni rok pripreme za preuzimanje idući radni dan između ponedjeljka i petka. Ako je napravljena u petak poslije 14 sati, subotu ili nedjelju, narudžba će biti spremna u ponedjeljak. Rokovi pripreme robe za preuzimanje mogu biti i dulji, a  Superliga d.o.o.će u takvim situacijama obavijestiti kupca.

Nakon obrade Kupac će biti obaviješten elektroničkom porukom da je narudžba spremna za preuzimanje i da je može preuzeti u roku od 10 dana u radnom vremenu odabranog prodajnog centra. Preuzimanje robe prije i bez pismene potvrde neće biti moguće.

Prilikom preuzimanja narudžbe potrebno je pripremiti potvrdu da je roba spremna za preuzimanje koju je Kupac zaprimio elektroničkom porukom i identifikacijski dokument. Ako ste predstavnik pravne osobe potrebno je, uz gore navedeno, imati i pečat te pravne osobe kako bi ovjerili potvrdu o primitku narudžbe.

Uvjeti korištenja usluge  

Usluga  s preuzimanjem u prodajnom centru za kupce je besplatna. 

Potpisom potvrde o preuzimanju narudžbe smatra se da je Kupac pregledao proizvode i da su proizvodi u naručenoj količini i bez vanjskih oštećenja. U slučaju vanjskih oštećenja ili nedostataka u pošiljci, Kupac je dužan to navesti na potvrdi o preuzimanju narudžbe jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo proizvode bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja.

Kupac je obavezan preuzeti narudžbu u roku od 10 dana od zaprimanja elektroničke poruke kojom je obaviješten kako je narudžba spremna za preuzimanje.

Ako kupac ne preuzme narudžbu u roku od 10 dana od primitka obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje, Superliga je ovlašten sljedećeg dana od dana isteka roka za preuzimanje zaračunati skladišnu naknadu u visini od 2% iznosa vrijednosti narudžbe (uključujući PDV) po danu kašnjenja, pri čemu se svaki započeti dan računa kao cijeli dan.

Ako kupac ne preuzme robu u roku od 30 dana od primitka obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje, smatra se da se kupac odrekao vlasništva robe i  Superliga j je ovlašten raspolagati robom.

Povrati, zamjene i reklamacije
Oštećeni, rasprodani ili izložbeni proizvodi
U izvanrednim slučajevima moguće je da Super Liga d.o.o neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, primjerice jer je proizvod rasprodan zbog velike potražnje, proizvod je oštećen ili je dostupan samo izložbeni primjerak. Super Liga d.o.o će Kupca o tome obavijestiti telefonski ili elektroničkom porukom prije sklapanja ugovora o kupoprodaji, odnosno prije slanja elektroničke poruke s obavijesti da je roba spremna za preuzimanje.

Super Liga d.o.o u ovakvim slučajevima ne snosi nikakvu odgovornost, a Kupac ima pravo prihvatiti drugi rok isporuke ako Super Liga d.o.o naručeni proizvod može nabaviti od dobavljača. U suprotnom, ili ako Kupac ne prihvati drugi rok isporuke, Super Liga d.o.o će poništiti narudžbu.

 
Povrat robe - pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora
Potrošač (kupac) može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom:
i) putem obrasca za jednostrani raskid - Obrazac za jednostrani raskid ugovora, ili
ii) poštom na adresu: Super Liga d.o.o, Savska cesta 84, 10360 Sesvete, (za eCommerce), ili
iii) elektroničkom porukom na adresu elektroničke pošte info@pevex.hr.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji mora sadržavati ime i prezime Kupca, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a dodatno se navode i broj narudžbe i broj računa.

Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode prodavatelju, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno odredbama o načinu korištenja prava na jednostrani raskid ugovora, obavijestio Super Liga d.o.o o svojoj odluci da raskine ugovor. Izravne troškove povrat robe snosi Kupac. Kupac treba najaviti u prodajni centar vraća robu jer bez najave povrat može biti odbijen.

Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, Super Liga d.o.o će izvršiti povrat novca koji smo od Kupca primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili odluku Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim ako je Kupac  odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Super Liga d.o.o ponudio.

U slučaju raskida ugovora bez zamjene proizvoda, Super Liga d.o.o će Kupcu vratiti plaćeni iznos, istim sredstvom plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca Super Liga d.o.o će izvršiti tek nakon što proizvodi budu vraćeni ili nakon što Kupac dostavi dokaz da je robu poslao nazad.

Kupac treba proizvode koje vraća vratiti u stanju u kakvom ih je zaprimio ili proizvode zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu za koja odgovara Kupac. Ako se radi o specifičnoj ambalaži poput najlona, folije ili stiropora, potrebno je dodatno učvrstiti te dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora.

Savjetujemo Kupcu da pažljivo raspakira robu, ne trga i baca ambalažu koja može biti potrebna za povrat ili zamjenu uređaja ako Kupac koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

Super Liga d.o.o će umanjiti vrijednost kupljenog proizvoda ovisno o tome je li ambalaža oštećena, proizvod je bez ambalaže, bez pripadajućih dijelova koji su bili isporučeni uz robu, proizvod se koristio duže od vremena uobičajenog za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti. Uobičajeno korištenje proizvoda za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti smatra se kada proizvod ne radi dulje od potrebnoga što je dovoljno da se provjeri rade li sva obilježja i funkcionalnosti. Napominjemo kako je na potvrdi o preuzimanju pošiljke potrebno navesti kako je proizvod zaprimljen s oštećenom ambalažom.

Super Liga d.o.o će nakon zaprimanja i pregleda proizvoda, sadržaja pakiranja i ambalaže obavijestiti Kupca u slučaju potrebe za umanjenjem vrijednosti.

Ako nije moguće pregledati proizvod, on će biti poslan na detaljnu dijagnostiku u ovlašteni servis kako bi se potvrdila ispravnost vraćenog proizvoda.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
1. ugovor o uslugama Super Liga d.o.o u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača, odnosno roba po narudžbi ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje        hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora
14. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, je ispunjen u potpunosti.
 

Zamjena robe
Super Liga d.o.o svojim Kupcima omogućuje zamjenu nekorištenih i neoštećenih proizvoda unutar 30 dana od dana izdavanja računa. Kupcu je omogućeno zamijeniti kupljene proizvode za proizvode iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu na blagajni) u bilo kojem Super Liga d.o.o prodajnom centru.

Reklamacija robe
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača možete pronaći ovdje.

Reklamacija robe koja je oštećena u prijevozu
Reklamaciju proizvoda oštećenih u prijevozu do Kupca, Kupac je obvezan prijaviti Super Liga d.o.oU u roku od 5 dana na adresu elektroničke hqfood,naglic@gmail.com ili na drugi propisani način za podnošenje prigovora, s podacima o Kupcu (ime i prezime), broju narudžbe, potvrdom o primitku pošiljke na kojoj je navedeno da je ambalaža oštećena, te ako je moguće, s fotografijama oštećenja.

Kupac potpisom na potvrdi o primitku pošiljke potvrđuje da su pregledom pošiljke preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja, a ako vanjska oštećenja postoje, kupac je dužan s dostavljačem to navesti na potvrdi o primitku pošiljke jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo robu bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja. U slučaju fizičke reklamacije potrebno je imati originalnu ambalažu.


Reklamacija robe s materijalnim nedostatkom
Proizvode s materijalnim nedostatkom Kupac prijavljuje Super Liga d.o.oU na adresu elektroničke pošte hqfood,naglic@gmail.com ili na drugi propisani način za podnošenje prigovora, s podacima o Kupcu (ime i prezime), broju narudžbe, fotografije ambalaže te ako je moguće, s fotografijama nedostatka, a najkasnije u roku od 2 mjeseca od dana kada je Kupac nedostatak otkrio.

Reklamacije radi fizičkih oštećenja (udubljenja, ogrebotine, rupe, puknuća i sl.) na proizvodima koji su montirani ili postavljeni u prostor za koji su namijenjeni neće biti uvažene ako se oštećenje moglo uočiti prilikom raspakiravanja proizvoda, odnosno ako je oštećenje očigledno nastalo prilikom montaže proizvoda ili manipulacije proizvodom do prostora za koji je proizvod namijenjen.
 

Komercijalno jamstvo
Pravo na jamstvo imaju svi elektronički uređaji i motorni uređaji osim uređaja sa aku-baterijom, rasvjetnih tijela, baterija i potrošnih dijelova. Komercialno jamstvo se odnosi na tehničku ispravnost proizvoda i počinje teći od dana dostave proizvoda na adresu Kupca, odnosno od dana preuzimanja proizvoda u Super Liga d.o.o prodajnom centru.

U slučaju kvara koji podliježe uvjetima komercijalnog jamstva Kupac ima mogućnost:
•    direktnog kontakta ovlaštenog servisa - najbrži način za otklon kvarova (popis ovlaštenih servisa za proizvod se nalazi unutar jamstvenog lista)
•    obratiti se Super Liga d.o.oU na e-adresu  hqfood,naglic@gmail.com. Korisnička služba će na upit odgovoriti u najkraćem mogućem roku te u dogovoru s Kupcem pronaći najbolje rješenje
•    odnijeti reklamirani proizvod u najbliži Super Liga d.o.o prodajni centar gdje će naše osoblje preuzeti brigu o proizvodu te ga preusmjeriti u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku.

Komercialno jamstvo ne pokriva kvarove i oštećenja nastala uobičajenim trošenjem, nepravilnim korištenjem ili nestručnim održavanjem. Također, komercialno jamstvo prestaje ako je proizvod popravljala neovlaštena osoba. Zamjena proizvoda novim je moguća u slučaju nemogućnosti popravka od strane ovlaštenog servisa unutar jamstvenog roka.

Svi drugi uvjeti jamstva nalaze se u ispravama o komercialnom jamstvu za pojedini proizvod.

Payment Methods
bottom of page