Dostava i reklamacije
Dostava
Za narudžbe putem Webshopa mogući su sljedeći načini isporuke (dostave) proizvoda:
• dostava na adresu Kupca;
• preuzimanje proizvoda u odabranom Super liga skladištu - .
Ako Kupac odbije primiti narudžbu bez obrazloženja Super liga ima pravo umanjiti povrat uplaćenog iznosa za iznos izravnih troškova isporuke i povrata naručenih proizvoda.
Dostava na adresu
Narudžbe Kupaca se dostavljaju putem kurirske službe na području Republike Hrvatske.
Povrat robe - pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovoraPotrošač (kupac) može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom:i) putem obrasca za jednostrani raskid - Obrazac za jednostrani raskid ugovora, iliii) poštom na adresu: Super Liga d.o.o, Savska cesta 84, 10360 Sesvete, (za eCommerce), iliiii) elektroničkom porukom na adresu elektroničke pošte info@pevex.hr.Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.Obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji mora sadržavati ime i prezime Kupca, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a dodatno se navode i broj narudžbe i broj računa.
Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode prodavatelju, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno odredbama o načinu korištenja prava na jednostrani raskid ugovora, obavijestio Super Liga d.o.o o svojoj odluci da raskine ugovor. Izravne troškove povrat robe snosi Kupac. Kupac treba najaviti u prodajni centar vraća robu jer bez najave povrat može biti odbijen.Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, Super Liga d.o.o će izvršiti povrat novca koji smo od Kupca primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili odluku Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim ako je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Super Liga d.o.o ponudio.
U slučaju raskida ugovora bez zamjene proizvoda, Super Liga d.o.o će Kupcu vratiti plaćeni iznos, istim sredstvom plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca Super Liga d.o.o će izvršiti tek nakon što proizvodi budu vraćeni ili nakon što Kupac dostavi dokaz da je robu poslao nazad.Kupac treba proizvode koje vraća vratiti u stanju u kakvom ih je zaprimio ili proizvode zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu za koja odgovara Kupac. Ako se radi o specifičnoj ambalaži poput najlona, folije ili stiropora, potrebno je dodatno učvrstiti te dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora.
Savjetujemo Kupcu da pažljivo raspakira robu, ne trga i baca ambalažu koja može biti potrebna za povrat ili zamjenu uređaja ako Kupac koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.Super Liga d.o.o će umanjiti vrijednost kupljenog proizvoda ovisno o tome je li ambalaža oštećena, proizvod je bez ambalaže, bez pripadajućih dijelova koji su bili isporučeni uz robu, proizvod se koristio duže od vremena uobičajenog za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti. Uobičajeno korištenje proizvoda za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti smatra se kada proizvod ne radi dulje od potrebnoga što je dovoljno da se provjeri rade li sva obilježja i funkcionalnosti. Napominjemo kako je na potvrdi o preuzimanju pošiljke potrebno navesti kako je proizvod zaprimljen s oštećenom ambalažom.Super Liga d.o.o će nakon zaprimanja i pregleda proizvoda, sadržaja pakiranja i ambalaže obavijestiti Kupca u slučaju potrebe za umanjenjem vrijednosti.Ako nije moguće pregledati proizvod, on će biti poslan na detaljnu dijagnostiku u ovlašteni servis kako bi se potvrdila ispravnost vraćenog proizvoda.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:1. ugovor o uslugama Super Liga d.o.o u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača, odnosno roba po narudžbi ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora
14. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, je ispunjen u potpunosti.
Zamjena robeSuper Liga d.o.o svojim Kupcima omogućuje zamjenu nekorištenih i neoštećenih proizvoda unutar 30 dana od dana izdavanja računa. Kupcu je omogućeno zamijeniti kupljene proizvode za proizvode iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu na blagajni) u bilo kojem Super Liga d.o.o prodajnom centru.Reklamacija robeObavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača možete pronaći ovdje.
Reklamacija robe koja je oštećena u prijevozu
Reklamaciju proizvoda oštećenih u prijevozu do Kupca, Kupac je obvezan prijaviti Super Liga d.o.oU u roku od 5 dana na adresu elektroničke hqfood.naglic@gmail.com ili na drugi propisani način za podnošenje prigovora, s podacima o Kupcu (ime i prezime), broju narudžbe, potvrdom o primitku pošiljke na kojoj je navedeno da je ambalaža oštećena, te ako je moguće, s fotografijama oštećenja.Kupac potpisom na potvrdi o primitku pošiljke potvrđuje da su pregledom pošiljke preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja, a ako vanjska oštećenja postoje, kupac je dužan s dostavljačem to navesti na potvrdi o primitku pošiljke jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo robu bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja.
U slučaju fizičke reklamacije potrebno je imati originalnu ambalažu.Reklamacija robe s materijalnim nedostatkomProizvode s materijalnim nedostatkom
Kupac prijavljuje Super Liga d.o.oU na adresu elektroničke pošte hqfood.naglic@gmail.com ili na drugi propisani način za podnošenje prigovora, s podacima o Kupcu (ime i prezime), broju narudžbe, fotografije ambalaže te ako je moguće, s fotografijama nedostatka, a najkasnije u roku od 2 mjeseca od dana kada je Kupac nedostatak otkrio.Reklamacije radi fizičkih oštećenja (udubljenja, ogrebotine, rupe, puknuća i sl.) na proizvodima koji su montirani ili postavljeni u prostor za koji su namijenjeni neće biti uvažene ako se oštećenje moglo uočiti prilikom raspakiravanja proizvoda, odnosno ako je oštećenje očigledno nastalo prilikom montaže proizvoda ili manipulacije proizvodom do prostora za koji je proizvod namijenjen.